一體水都係要吹
吹入機箱就冷排食塵, 吹出外面就機箱積塵...

TOP

新手開始研究水冷, 我見一體式/自組式....水冷都要用好多fans......

咁咪一樣嘈? ...
k-driver 發表於 26-8-2015 10:34


風扇就一定有點聲 不能夠做到靜音
但一定比ATI顯卡原裝散熱100%速度 靜既
我之前就是嘈到頂唔順 胡胡聲 但如果唔100%速又去到80-90度
所以換埋顯卡水冷頭

TOP

水冷首先追求係溫度,要靜嘅話大型風冷行PWM都夠靜

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我有隻Hitachi 1TB確實係幾嘈,摩打聲好勁,不過用左幾年都無咩事。

另外幾隻HDD有少少聲,離得好近先聽 ...
leave 發表於 2015-9-12 22:59



     都敏俊先生SSD幫到你~~HDD一定唔會有聲啦~

TOP

水冷就算有fan轉速都慢一倍或以上,靜好多 凍好多,size細好多

TOP

水冷就算有fan轉速都慢一倍或以上,靜好多 凍好多,size細好多
holyAS 發表於 2016-2-5 15:14



風扇轉速慢一倍以上呢個係唔一定嘅

TOP

回覆 13# sochai


    以靜行先,你應該全機做FANLESS,被動式散熱,
唔用HDD,用SSD,咁就一D聲都冇

TOP