yjfoeg 當前離線
進階會員
TOP
idevil 當前離線
新手開始研究水冷, 我見一體式/自組式....水冷都要用好多fans...... 咁咪一樣嘈? ... k-driver 發表於 26-8-2015 10:34
1767484261 當前離線
中級會員
DirtyBear 當前離線
Banned
toy24521452 當前離線
初級會員
我有隻Hitachi 1TB確實係幾嘈,摩打聲好勁,不過用左幾年都無咩事。 另外幾隻HDD有少少聲,離得好近先聽 ... leave 發表於 2015-9-12 22:59
holyAS 當前離線
EyeOfMagic 當前離線
水冷就算有fan轉速都慢一倍或以上,靜好多 凍好多,size細好多 holyAS 發表於 2016-2-5 15:14
kimlam666 當前離線