提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想問下顯示卡VRM散熱點搞
1112311123 發表於 2014-3-10 18:49


小弟我.....
用左MSI TF3散熱器個到既一塊類似鋁之類既金屬(質感好涼
本身係有導熱墊墊住VRM & VARM
我分開左佢2半,上返螺絲加返新既導熱墊之後上BLOCK
自從呢次之外,我發現玩水冷唔用非公板會帶好多麻煩比自己
下次換卡我一定換返公板

TOP

回復  matthew1130


有限錢來姐
acer9999 發表於 2014-3-10 18:53



淨係套水都散盡家財

TOP

路過學野

支持

TOP

回復  fatdumm

我見好多都係寫1蚊...
應該係要自己同店主訂,佢再出價??
我都唔知個價錢幾多~
但我見有D整 ...
matthew1130 發表於 2014-3-10 18:39


話佢地知火牛型號,要點整,幾長,邊幾條線要訂造

TOP

回復 1# matthew1130

"一氣呵成"感覺似滑水梯...

TOP

回復  matthew1130

"一氣呵成"感覺似滑水梯...
phylido 發表於 12/3/2014 00:39



    i think so

TOP

話佢地知火牛型號,要點整,幾長,邊幾條線要訂造
fatdumm 發表於 2014-3-10 19:27



好~搵朋友幫手先~
過多排先入火牛線~考完個DSE先

TOP





TOP

整得好靚
就咁紅色都唔差

TOP