acer9999 當前離線
Banned
TOP
matthew1130 當前離線
進階會員
想問下顯示卡VRM散熱點搞 1112311123 發表於 2014-3-10 18:49
回復 matthew1130 有限錢來姐 acer9999 發表於 2014-3-10 18:53
HKDMC 當前離線
fatdumm 當前離線
回復 fatdumm 我見好多都係寫1蚊... 應該係要自己同店主訂,佢再出價?? 我都唔知個價錢幾多~ 但我見有D整 ... matthew1130 發表於 2014-3-10 18:39
phylido 當前離線
中級會員
kimlam666 當前離線
回復 matthew1130 "一氣呵成"感覺似滑水梯... phylido 發表於 12/3/2014 00:39
話佢地知火牛型號,要點整,幾長,邊幾條線要訂造 fatdumm 發表於 2014-3-10 19:27
JayHon 當前離線