個水冷系統測試制好吸引

TOP

好似d高級戶外燒烤爐.

TOP

回復 30# FeverMike


    我屋企好細架,得400呎唔夠,相中唔係後園(邊黎噤有錢),只係天台黎,D硬件大部份都係廠方送,只能說我很窮,但我很努力!

TOP

回復 31# melody20541

師兄我都好喜歡LEE個設計,唔駛煩,不用開電腦,不用開火牛,隨時按制都可以測試水冷系統!

TOP

回復  FeverMike


    我屋企好細架,得400呎唔夠,相中唔係後園(邊黎噤有錢),只係天台黎:hi ...
gogogomp5 發表於 22/7/2012 12:07



師兄也是水王之一

TOP

回復  melody20541

師兄我都好喜歡LEE個設計,唔駛煩,不用開電腦,不用開火牛,隨時按制都可以測試水冷系統! ...
gogogomp5 發表於 22/7/2012 12:11



   
這部分會有解說嗎?

TOP

回復 35# FeverMike


    仲要係DIY水王之王

TOP

回復 32# bei6266
多謝師兄支持 !
師兄要睇DIY戶外燒烤爐,我都有
這個是02年DIY的戶外燒烤爐,剛剛好10年 !

IMG_0763.jpg
IMG_0764.jpg
IMG_0765.jpg
可顯示炭量多少箱 !

TOP

回復 35# FeverMike

同黑人師兄你一樣,都係吹水王!

TOP

回復  FeverMike

同黑人師兄你一樣,都係吹水王!
gogogomp5 發表於 22/7/2012 12:23



   

睇得出

相逢恨晚tim

TOP