.+1
FeverMike 發表於 2013-6-27 23:31


原來NB大陸有代理唔知真定假
但個價都幾貴仲要人仔

TOP

入番把玩下
hangck 發表於 2013-6-27 23:45


揸開DB9個D人點會揸370Z呢?

TOP

原來NB大陸有代理唔知真定假
但個價都幾貴仲要人仔
hangck 發表於 27/6/2013 23:47


我只係知好貴

TOP

回復 360# hangck


    看不上眼...............

TOP

揸開DB9個D人點會揸370Z呢?
royho 發表於 2013-6-27 23:49


仲要漏油哈哈

TOP

回復  hangck


    看不上眼...............
HKDMC 發表於 2013-6-27 23:49


你應該講時運高睇唔到

TOP

我只係知好貴
FeverMike 發表於 2013-6-27 23:49


真係想出入幾把玩下, 可惜呢度無大股東.

TOP

我只係知好貴
FeverMike 發表於 2013-6-27 23:49


係喎貴得過份

TOP

揸開DB9個D人點會揸370Z呢?
royho 發表於 27/6/2013 23:49


我連move都冇

TOP

係喎貴得過份
hangck 發表於 27/6/2013 23:52


美國訂仲平

TOP