FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
TOP
chris05 當前離線
冇辦法好14CM FAN真係好少選擇由其係HK hangck 發表於 2013-6-15 23:52
hangck 當前離線
回復 hangck 我見"冰河水冷"有幾十把Prolimatech鋁葉存貨 FeverMike 發表於 2013-6-15 23:55
14cm要有led又夠風量又要靜真係有D難道-,- chris05 發表於 2013-6-15 23:56
回復 hangck 換箱啦 (仲唔到我? ) FeverMike 發表於 2013-6-16 00:03
fatdumm 當前離線
回復 hangck 我唔係毒你, 只係還拖 FeverMike 發表於 2013-6-16 00:41