回復 299# gogogomp5


    AC 泵?勁野..

TOP

回復 300# btf_bb

林師傅你........你...............!!!!!!!!!!

TOP

回復 301# samtch

三叔師兄!係呀AC 泵黎架!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 303# gogogomp5


    但咁大壓真係唔怕?
其實可以調慢D吧...現在興變頻呀...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 307# btf_bb

林師傅!小弟英門唔多點,解錯咗添,不過你都係蝦我,講英門!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 304# btf_bb


    應該唔怕掛!我09年用到而家(自己嗰部),慶幸未有事,不過我太座嗰部就H/1700L,希望唔好出事,唔係比太座丙到七彩都似!

TOP