回復 275# ok041094

267#講果位大毒梟係279#位人兄

小弟不財, 上水冷以來只用屈錢紙精漏水

TOP

好似你自己上年POST
hangck 發表於 26/6/2013 21:51


我做人證

TOP

師兄們,請教下應該幾耐放一次水洗洗個排?~
同埋有冇其他野要洗?~
同收到貨果日喺咪唔可以即刻上機要唔知洗洗D野先好呢~?

TOP

回復 289# ok041094


    拆得出來洗

肯定又會加些新玩具~~~~

TOP

回復 293# fatdumm
一定要洗排同block...
因為剛出廠里面一定有雜質在入面

TOP

師兄們,請教下應該幾耐放一次水洗洗個排?~
同埋有冇其他野要洗?~
同收到貨果日喺咪唔可以即刻上機要唔知洗 ...
fatdumm 發表於 2013-6-26 22:19


1.1年洗一次
2.洗冷排洗BLOCK
3.安全做法插水喉BLOCK PUMP 冷排 試水睇下有冇漏水
   冇漏上BLOCK去底板裝冷排去機箱等等

TOP

回復 296# hangck


    1.1年換一次

TOP

回復  hangck


    1.1年換一次
HKDMC 發表於 2013-6-26 22:42


我自己真係1年換1次

TOP

再請教一下,
我見之前有師兄收到排之後用牙擦擦锈~我應該都會做,
咁洗排同BLOCK需要用咩清潔劑?~能否教教我呢,THX

TOP

回復 299# fatdumm
用檸檬酸洗應該可以(有D CHING是用萬潔靈)

TOP