提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 21# DirtyBear


    係我表達得唔好

TOP

回覆  elcr9


    Ching 香港登記Copy right 都係一萬幾千(冇記錯嘅話,有錯請改正)
如果係CL自家design  ...
DirtyBear 發表於 2015-6-4 17:38

站在消費者角度
用少幾倍價錢買到差唔多既野
當然係好事

TOP

回覆  w4and14094


   依家山寨只有大陸!大陸只有山寨
就算外國有都叫來佬貨!所以山寨已比大陸私有化!!!  ...
DirtyBear 發表於 2015-6-4 14:34

有啲人就喺咁,明明有問題都話無問題╮(╯▽╰)╭

TOP

講到TT,我就想起當年做黃金果時
個個都又大又重料又唔好配置又差(個人睇法),雖然每次都係大約半年先會出貨一次
所以每次都會咒罵果位買家
我死都唔會買TT

TOP

TT加油
用緊V21

TOP

睇完呢個thread既回覆就知道點解要買quality野基本上就一定要係外國買。

TOP