回覆 20# DirtyBear


    就係因為刀片,我之前z77平台粒3570k就咁死左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

新手上路

TOP

本帖最後由 唐賓南紀念中學 於 2015-5-15 22:20 編輯
回覆  唐賓南紀念中學


    用個工用夾夾住個蓋,再隔住舊木鎚開佢? 但為確保成功係咪要夠Worthy先再去借 ...
Mini-CaCtuS 發表於 2015-5-15 09:28 PM


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2194450


TOP

新手上路
Mini-CaCtuS 發表於 2015-5-15 10:13 PM



真係幾易, 大力D, 啪佢5 6野就甩

TOP

回覆  DirtyBear


    就係因為刀片,我之前z77平台粒3570k就咁死左
Mini-CaCtuS 發表於 2015-5-15 09:54 PM



死左4690K, 咪買4790K囉
唔通食左一次檸檬, 呢一世都唔媾女咩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 26# 唐賓南紀念中學


    其實拎左粒死U去換左粒新ge返黎再放左$1700啦果陣lol
跟住就4930k,跟住因為太熱換左5820k,都係熱,跟住就換左G3258,直到Haswell refresh出就換4690k

TOP

回覆  唐賓南紀念中學


    其實拎左粒死U去換左粒新ge返黎再放左$1700啦果陣lol
跟住就4930k,跟住因為太 ...
Mini-CaCtuS 發表於 2015-5-16 10:35 AM


LGA2011真係熱到傻, 性能又唔係勁過i5 i7好(打機黎講)
我用緊4930K, 減電, 兩個240都只係勉強壓係54度, 第時都係用返K版i5算

TOP

本帖最後由 Mini-CaCtuS 於 2015-5-16 11:52 編輯

回覆 29# 唐賓南紀念中學


    同頻率同核心數黎講,的確主流平台比極端平台好ge,極端平台唯一超越主流平台ge地方就係核心數目可以超越主流平台例如6核甚或8核甚式18核E5-2699v3 lol

不過極端平台d cpu唯一好ge就係TDP夠高,因為用緊Soldering,唔係用散熱膏做TIM,導熱性能好D,不過都會搞到成間房熱哂

TOP