本帖最後由 CHUNG2 於 2014-7-13 03:25 編輯
之前入個隻650,一樣咁垃圾.立即轉手放比人
lycq525 發表於 2014-6-10 23:44



    我裝都裝唔到,D螺絲要好大力先裝到
真垃圾
轉左CM 120VPLUS 15MINS上機
利伸:650

TOP

好麻煩@@

TOP

估唔到呢隻野玩我3個小時

話說用開隻920打柴,昨日就去代理補錢換隻950,今日先有時間安裝,安裝時呆了 ...
uts 發表於 10-6-2014 20:22


但你CUT左人地個背板都仲有得換

TOP

但你CUT左人地個背板都仲有得換
idevil 發表於 2014-7-17 13:06


的確係換到,補錢換左H80i

TOP

我bid左隻h2o 650返黎
塊板上左機箱係好難裝
背板啲螺絲成日甩
之後拎返底板出黎就易裝好多
唔覺嘈
而且效能的確唔錯

TOP

回覆 1# uts


唔係對角鎖緊,可能有影響 (我試過),
BIOS的設定可能有關係,
你用的機箱.
冷排擺位都有關係.

TOP

上螺絲既方法都有講究
訓低塊板,背板向下
然後上螺絲,唔好一次過上緊
先上左落去背板粒的,然後再對角逐啲分幾輪上車就得
一次上實哂一粒,對角可能轉唔到

TOP

本帖最後由 fanchiuho 於 2014-7-17 22:18 編輯

用風扇減速線夾硬拉低個輸出電壓, 保證靜
利申: 用緊H2O 650, 泵扇3段轉速(Define R4內置個隻)

TOP

係呀,$160
uts 發表於 2014-6-10 22:53


C Hing 正常唔駛補錢喎又俾ALTECH搵笨

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

TOP

C Hing 正常唔駛補錢喎又俾ALTECH搵笨
fatjaileung 發表於 2014-7-18 11:23

920沒貨.可以補錢即換牌子H80i,可係接受既,唔駛等

TOP