CHUNG2 當前離線
初級會員
之前入個隻650,一樣咁垃圾.立即轉手放比人 lycq525 發表於 2014-6-10 23:44
TOP
c10 當前離線
中級會員
idevil 當前離線
進階會員
估唔到呢隻野玩我3個小時 話說用開隻920打柴,昨日就去代理補錢換隻950,今日先有時間安裝,安裝時呆了 ... uts 發表於 10-6-2014 20:22
uts 當前離線
但你CUT左人地個背板都仲有得換 idevil 發表於 2014-7-17 13:06
billykhw 當前離線
polarhei 當前離線
fanchiuho 當前離線
fatjaileung 當前離線
係呀,$160 uts 發表於 2014-6-10 22:53
C Hing 正常唔駛補錢喎又俾ALTECH搵笨 fatjaileung 發表於 2014-7-18 11:23