新手上水,手忙腳亂,影唔到咁多相:-(
matthew1130 發表於 2014-3-10 00:25


重有嗰5個%幾時完成埋呢師兄

TOP

重有嗰5個%幾時完成埋呢師兄
alex29 發表於 2014-3-10 12:43

個5%就係閂蓋

via HKEPC Reader for Android

TOP

個5%就係閂蓋  

via HKEPC Reader for Android
pochaccoandxo 發表於 2014-3-10 13:10


咁趣至

TOP

咁趣至
alex29 發表於 2014-3-10 13:14

水都試左啦仲有咩差

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 matthew1130 於 2014-3-10 13:54 編輯

回復 24# pochaccoandxo


    無錯~就未係幫佢COM蓋姐

TOP

本帖最後由 matthew1130 於 2014-3-10 13:58 編輯

回復 21# alex29


真係差閂蓋喳~
我背板個面塊板閂唔埋
電線太粗...頂住左
我仲諗緊辦法
想自己打線...但又無材料,無技術
有諗過上TB訂套 X760W 模組線返黎
但又好貴

TOP

回復  FeverMike

同黑哥你啲大作比仲差好遠
matthew1130 發表於 10/3/2014 00:30



   
言重,我果啲仍未合格

TOP

回復  alex29


真係差閂蓋喳~
我背板個面塊板閂唔埋
電線太粗...頂住左
我仲諗緊辦法
想自己打線 ...
matthew1130 發表於 2014-3-10 13:54


訂一套好貴?~你睇左幾銀?~

TOP

回復 28# fatdumm

我見好多都係寫1蚊...
應該係要自己同店主訂,佢再出價??
我都唔知個價錢幾多~
但我見有D整好左都賣$50-60蚊條

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP