回復  royho

睇左, 藍色箭咀果度整"MEI"左
   


Happy modding & water cooling everyday!  ...
FeverMike 發表於 2013-9-19 23:59


黑人師兄都係加藤鷹FANS?

TOP

黑人師兄都係加藤鷹FANS?
royho 發表於 20/9/2013 00:02


what type of eagle?

TOP

what type of eagle?
FeverMike 發表於 20/9/2013 00:03


or what type of fan?

TOP

or what type of fan?
FeverMike 發表於 2013-9-20 00:05


唔好扮嘢.

TOP

唔好扮嘢.
royho 發表於 20/9/2013 00:22



ok, be honest, 我知係咩人&功績, 但我唔肯定我有冇睇過, 至少我唔會認得佢個樣, 因為我從來唔追人

TOP

ok, be honest, 我知係咩人&功績, 但我唔肯定我有冇睇過, 至少我唔會認得佢個樣, 因為我從來唔追人 :si ...
FeverMike 發表於 2013-9-20 00:41


原來如此...

TOP

原來如此...
royho 發表於 20/9/2013 01:19


anything to share?

TOP

回復 27# FeverMike

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... %3Bfilter%3D2592000
    有人賣銀子彈WOR

TOP

回復 28# kimlam666


抵呀,你唔食?


利申,我有一條銀條,一粒子彈,一隻銀戒指,應該夠用

TOP

回復  kimlam666


抵呀,你唔食?


利申,我有一條銀條,一粒子彈,一隻銀戒指,應該夠用 ...
FeverMike 發表於 20/9/2013 01:54



    我都唔用水,用水冷水

TOP