本帖最後由 FeverMike 於 2013-7-20 12:31 編輯
KL個蓋本身夠硬...真係好好擰
samtch 發表於 20/7/2013 02:37


佢D直紋夠滑, 另外3隻菠蘿釘較刮手

因此, 我估S牌應該都幾唔錯, 對嗎??

TOP

真系多謝師兄分享,如果可以有其他水冷教學就好.
如PUMP,RADIATORS

TOP

monsoon  個隻OK嗎 有冇師兄用過?

TOP

多謝分享

TOP

受教了 x 2

TOP

ID 有冇分別

TOP

ID 有冇分別
SZA 發表於 21/7/2013 00:29



   

post中4隻fitting id係一樣

TOP

多謝黑師兄分亨.

TOP

過一排VGA上水整番兩粒K仔索下先~

TOP

多謝分享

TOP