melody20541 當前離線
進階會員
要用咩收 hihi二段ff 發表於 2012-6-15 21:32
TOP
hihi二段ff 當前離線
中級會員
唔想用一字碼或L碼? FeverMike 發表於 2012-6-15 21:33
如果要同時收3條絲干 正常人冇可能 你有冇3隻手.... melody20541 發表於 2012-6-15 21:34
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
L都ok,但橫放最好 hihi二段ff 發表於 15/6/2012 21:37
橫放比你放都未必好, 另一邊冇承托會拗住 FeverMike 發表於 2012-6-15 21:44
兩條友 hihi二段ff 發表於 2012-6-15 21:38
唔好傻...上唔到...要同步.. melody20541 發表於 2012-6-15 21:54