computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
水樽長期有水係到唔怕掛 樓主隻樽可能長期放係到好干...干到裂左 ... JACK2120 發表於 2010-8-13 21:07
TOP
JACK2120 當前離線
進階會員
乾左係度都有問題既咩? 不過我果隻長期用緊,不過遲d 轉冷排既時候再留意下先 ... computerman2 發表於 2010-8-13 21:09
Victor168 當前離線
中級會員