用蒸餾水就可以等埋排氣...用水冷液如果漏水, 放完再用唔係咁好WOW
i_djinn 發表於 28/7/2012 19:36


我係蒸餾水人

用水冷液如果漏水一定要放水?

TOP

回復 281# FeverMike


    唔放水點整返好漏水果個位?由佢爆住水黎整?

TOP

回復 282# apple_100


如果只係因為某D位上唔實而漏,都一定要放水拆嘢攪嗎?
新手求教

TOP

我係蒸餾水人

用水冷液如果漏水一定要放水?
FeverMike 發表於 2012-7-28 19:50


漏水唔放水點攪, 換唔到件WOW

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-7-28 20:06 編輯
回復  apple_100


如果只係因為某D位上唔實而漏,都一定要放水拆嘢攪嗎?
新手求教 ...
FeverMike 發表於 2012-7-28 19:56


如果唔係上唔實而漏呢?
好似呢位大師咁...

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1&page=10

TOP

回復 283# FeverMike


    如果試水果陣,係未上機既話又唔介意一拆喉D水爆到一地都係,可以唔放都得
但如果上左機先試水既,就真係冇得俾你揀,放水吧!!

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-7-28 20:05 編輯
放過再用返有咩問題
to_chan 發表於 2012-7-28 20:00



無話唔可以用返之前啲冷液, 不過冷液過來過去, 越少接觸其他野就更好啦...

TOP

回復 285# to_chan

回復 282# apple_100

回復 284# i_djinn

我想講嘅係有次我整完野有個位漏水,伸支鉗入去一拎就攪掂

TOP