想知會唔會又染色@@
chris05 發表於 2013-6-26 20:59


引像中冇酒精成份就唔拿到D BLOCK

TOP

想知會唔會又染色@@
chris05 發表於 2013-6-26 20:59


買一枝試下就知~

TOP

又驚有菌又驚生锈...
fatdumm 發表於 2013-6-26 20:59


咁你真係自己諗下

TOP

買一枝試下就知~
fatdumm 發表於 2013-6-26 21:01



    考慮中@@

TOP

回復 267# FeverMike

果然是用F1...貴野來

TOP

感覺本人拉左你地去講水冷液這方面

TOP

咁你真係自己諗下
hangck 發表於 2013-6-26 21:03


屈仔我屋企樓下有,可愛師兄講既汽水什麼東東應該都有...樓下都有個油站...屈仔隔黎,

水冷液+屈仔水一枝~

TOP

考慮中@@
chris05 發表於 2013-6-26 21:04


你問下水區至鬼毒HKDMC 佢應該知

TOP

回復 263# chris05


    Ice Dragon唔會   

上星期拆block洗ok無問題

TOP

回復 275# ok041094


    F1 有都唔好用

好多沉澱物   比其他多

TOP