tc3335 當前離線
進階會員
叫你試下姐......搵專業人仕 檢查下都好呀 到熱果時先開 一開先知壞...快極都幾日冇冷氣用 ... melody20541 發表於 2012-5-20 15:25
TOP
melody20541 當前離線
我都有份咁做啊~~~ tc3335 發表於 2012-5-20 15:34
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
呢個係好習慣 我4月就洗定D冷氣 melody20541 發表於 20/5/2012 15:34
可唔可以教下洗冷氣有咩要注意??我只係洗隔麈網... FeverMike 發表於 2012-5-20 15:38
壞孩子 偷偷地講你知 旺季整冷氣 D師父冇咁好心機既 又貴 ... melody20541 發表於 2012-5-20 15:38
我都唔想你地慘,所以我個部1月就裝既呢~~ 只不過裝完試左一次無問題就無理佢~ 點知上星期想用,先知佢壞 ... tc3335 發表於 2012-5-20 15:49
你部咩機黎? 一般你洗多D隔麈網就OK 其他等專業既黎啦 melody20541 發表於 20/5/2012 15:40
btf_bb 當前離線
Banned
回復 melody20541 Ching,你做住它冷氣ga? btf_bb 發表於 2012-5-20 16:40