叫你試下姐......搵專業人仕 檢查下都好呀
到熱果時先開 一開先知壞...快極都幾日冇冷氣用 ...
melody20541 發表於 2012-5-20 15:25



    我都有份咁做啊~~~

TOP

我都有份咁做啊~~~
tc3335 發表於 2012-5-20 15:34


壞孩子 偷偷地講你知 旺季整冷氣 D師父冇咁好心機既 又貴

TOP

呢個係好習慣
我4月就洗定D冷氣
melody20541 發表於 20/5/2012 15:34



可唔可以教下洗冷氣有咩要注意??我只係洗隔麈網...

TOP

可唔可以教下洗冷氣有咩要注意??我只係洗隔麈網...
FeverMike 發表於 2012-5-20 15:38


你部咩機黎? 一般你洗多D隔麈網就OK
其他等專業既黎啦

TOP

壞孩子 偷偷地講你知 旺季整冷氣 D師父冇咁好心機既 又貴 ...
melody20541 發表於 2012-5-20 15:38


我都唔想你地慘,所以我個部1月就裝既呢~~
只不過裝完試左一次無問題就無理佢~
點知上星期想用,先知佢壞左~~
無法啦~~

TOP

我都唔想你地慘,所以我個部1月就裝既呢~~
只不過裝完試左一次無問題就無理佢~
點知上星期想用,先知佢壞 ...
tc3335 發表於 2012-5-20 15:49

咩機黎......咁快壞
你真係唔好彩....

TOP

回復 266# melody20541

珍寶啊~~~
個師父上到黎話雪種漏晒~~
應該係裝機個人d喉裝得唔太好

所以今次上水,要做3次試漏先得~

TOP

你部咩機黎? 一般你洗多D隔麈網就OK
其他等專業既黎啦
melody20541 發表於 20/5/2012 15:40



日立小涼伴

佢中間嗰塊所謂"納米"有咩用?装機個師傅話唔可以洗,咁洗唔洗換?幾耐換?邊度買?thanks!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  melody20541


    Ching,你做住它冷氣ga?
btf_bb 發表於 2012-5-20 16:40

咩都做

TOP