raymond1688 當前離線
進階會員
TOP
可愛老坑 當前離線
呢個星期冇乜時間,~,~ chris05 發表於 2014-3-14 14:47
chris05 當前離線
算?唔得 raymond1688 發表於 2014-3-14 14:54
x99都出啦,仲拖,想等880ti咩 可愛老坑 發表於 2014-3-14 15:01
yiu81 當前離線
中級會員
唔諗了,全nb算 @@ chris05 發表於 2014-3-14 14:48
pochaccoandxo 當前離線
唔係,不過之前有D想換gt2150 ~,~ chris05 發表於 2014-3-14 15:03
NB 12CM 有好多款,你試晒未架 yiu81 發表於 2014-3-14 15:20
我有2把2150 pochaccoandxo 發表於 2014-3-14 15:33
2把唔夠,如果換要17把 ~,~ chris05 發表於 2014-3-14 15:36
alex29 當前離線