我推呀...............

TOP

呢個星期冇乜時間,~,~
chris05 發表於 2014-3-14 14:47


x99都出啦,仲拖,想等880ti咩

TOP

算?唔得
raymond1688 發表於 2014-3-14 14:54


唔係,不過之前有D想換gt2150 ~,~

TOP

x99都出啦,仲拖,想等880ti咩
可愛老坑 發表於 2014-3-14 15:01

諗諗下加D野又加D野,所以等完又等,不過應該好快搞掂@,@

TOP

唔諗了,全nb算 @@
chris05 發表於 2014-3-14 14:48



    NB 12CM 有好多款,你試晒未架

TOP

唔係,不過之前有D想換gt2150 ~,~
chris05 發表於 2014-3-14 15:03



    我有2把2150

TOP

NB 12CM 有好多款,你試晒未架
yiu81 發表於 2014-3-14 15:20


用aqua 6 梗係用番pwn fans la ^,^

TOP

我有2把2150
pochaccoandxo 發表於 2014-3-14 15:33


2把唔夠,如果換要17把 ~,~

TOP

2把唔夠,如果換要17把 ~,~
chris05 發表於 2014-3-14 15:36


咁幫你唔到

TOP

我有2把2150
pochaccoandxo 發表於 2014-3-14 15:33


師兄 你太睇小我哋嘅nb哥鳥

TOP