tc3335 當前離線
進階會員
回復 tc3335 我都5用,你可以慢慢,不過日日追post,都冇乜野睇,有d心急 ... btf_bb 發表於 2012-5-19 18:09
TOP
melody20541 當前離線
多謝師父賞識~~ 我都好想快d搞好佢,但d野未齊~~~ e家個心情心急都爆~ tc3335 發表於 2012-5-19 18:40
咪係上得咁慢.....要罰..... 罰你請我地去林師父到食野 melody20541 發表於 2012-5-19 20:49
無問題啊~~~請來~~ 點都要大力幫襯下,以謝林師父既幫助同解答~~~ tc3335 發表於 2012-5-19 21:57
samtch 當前離線
回復 melody20541 +1 samtch 發表於 2012-5-19 22:03
咁要搞個水團 去搵林師父啦 melody20541 發表於 2012-5-19 22:00
水冷區板聚~~~~ tc3335 發表於 2012-5-19 22:12
正.....應該要包場......有排吹 melody20541 發表於 2012-5-19 22:13
林師傅到都夠坐好多人架~~ 仲有3pm~2am,有排講都得啦~~~ tc3335 發表於 2012-5-19 22:17