回復  tc3335


   我都5用,你可以慢慢,不過日日追post,都冇乜野睇,有d心急 ...
btf_bb 發表於 2012-5-19 18:09


多謝師父賞識~~
我都好想快d搞好佢,但d野未齊~~~
e家個心情心急都爆~

TOP

多謝師父賞識~~
我都好想快d搞好佢,但d野未齊~~~
e家個心情心急都爆~
tc3335 發表於 2012-5-19 18:40

咪係上得咁慢.....要罰.....
罰你請我地去林師父到食野

TOP

咪係上得咁慢.....要罰.....
罰你請我地去林師父到食野
melody20541 發表於 2012-5-19 20:49


無問題啊~~~請來~~
點都要大力幫襯下,以謝林師父既幫助同解答~~~

TOP

無問題啊~~~請來~~
點都要大力幫襯下,以謝林師父既幫助同解答~~~
tc3335 發表於 2012-5-19 21:57


咁要搞個水團 去搵林師父啦

TOP

回復 224# melody20541


    +1

TOP

回復  melody20541


    +1
samtch 發表於 2012-5-19 22:03


個個都去得係你唔得 快D搞好個網啦

TOP

咁要搞個水團 去搵林師父啦
melody20541 發表於 2012-5-19 22:00


水冷區板聚~~~~

TOP

水冷區板聚~~~~
tc3335 發表於 2012-5-19 22:12


正.....應該要包場......有排吹

TOP

正.....應該要包場......有排吹
melody20541 發表於 2012-5-19 22:13


林師傅到都夠坐好多人架~~
仲有3pm~2am,有排講都得啦~~~

TOP

林師傅到都夠坐好多人架~~
仲有3pm~2am,有排講都得啦~~~
tc3335 發表於 2012-5-19 22:17


咁你快D開個POST 叫多D人去林師父到踩埸
要叫多D水區D人去封佢鋪

TOP