tc3335 當前離線
進階會員
TOP
lcw1010 當前離線
中級會員
neweva 當前離線
超中意呢個電源啊~~~~~可惜~~~~暫時沒機會上啦~~~~~ neweva 發表於 2012-5-18 19:22
回復 lcw1010 你唔係買緊料整嘛?? 大家指教指教~~ tc3335 發表於 2012-5-18 19:39
仲等緊塊#6加壓片!我今次升級會將啲線重新包過,全黑,縮短長度要啱啱好fit走缐! 我諗會慢慢搞, ... lcw1010 發表於 2012-5-18 20:36
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
回復 tc3335 更系買1500啦 唔怕唔夠用 1200 gtx690未必夠用 neweva 發表於 18/5/2012 23:13
你講2張或以上?? 1張冇理由唔夠呀嘛....... FeverMike 發表於 2012-5-19 02:48