uts 當前離線
進階會員
嘩呢間野又泥? 明明950係用黎取代920,明明唔洗加錢都屈客比160蚊...真係咩都做得出 ... CerveloK 發表於 2014-6-10 22:57
TOP
CerveloK 當前離線
中級會員
我都同佢講過,3年保年半壞,你停產係你既事,你一係換一隻同級比我,有咩理由要加錢,但係我有事做沒時間理論 ... uts 發表於 2014-6-10 23:03
如果個個壞貨都比佢屈160蚊既佢咪好好賺? 係我就企硬你唔換我就搵消委會 ... CerveloK 發表於 2014-6-10 23:05
我想可能好多920都到期,其實加錢比同級貨幾唔合理,呢個代理都幾R錢 師兄記唔記得我賣過一塊底板 ... uts 發表於 2014-6-10 23:11
lycq525 當前離線
一隻160,一日有一隻上去一個月當佢20個工作天都3200蚊,和味過和味龍 唔記得啦....成日同人交收邊 ... CerveloK 發表於 2014-6-10 23:44
之前入個隻650,一樣咁垃圾.立即轉手放比人 lycq525 發表於 2014-6-10 23:44
唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
2013-4-7 P5Q Deluxe uts 發表於 2014-6-10 23:49
成年前.... CerveloK 發表於 2014-6-10 23:53