嘩呢間野又泥?
明明950係用黎取代920,明明唔洗加錢都屈客比160蚊...真係咩都做得出  ...
CerveloK 發表於 2014-6-10 22:57

我都同佢講過,3年保年半壞,你停產係你既事,你一係換一隻同級比我,有咩理由要加錢,但係我有事做沒時間理論太耐算了

TOP

我都同佢講過,3年保年半壞,你停產係你既事,你一係換一隻同級比我,有咩理由要加錢,但係我有事做沒時間理論 ...
uts 發表於 2014-6-10 23:03


如果個個壞貨都比佢屈160蚊既佢咪好好賺?
係我就企硬你唔換我就搵消委會

TOP

如果個個壞貨都比佢屈160蚊既佢咪好好賺?
係我就企硬你唔換我就搵消委會 ...
CerveloK 發表於 2014-6-10 23:05

我想可能好多920都到期,其實加錢比同級貨幾唔合理,呢個代理都幾R錢

師兄記唔記得我賣過一塊底板比你

TOP

我想可能好多920都到期,其實加錢比同級貨幾唔合理,呢個代理都幾R錢

師兄記唔記得我賣過一塊底板 ...
uts 發表於 2014-6-10 23:11


一隻160,一日有一隻上去一個月當佢20個工作天都3200蚊,和味過和味龍

唔記得啦....成日同人交收邊記得咁多

TOP

之前入個隻650,一樣咁垃圾.立即轉手放比人

TOP

一隻160,一日有一隻上去一個月當佢20個工作天都3200蚊,和味過和味龍

唔記得啦....成日同人交收邊 ...
CerveloK 發表於 2014-6-10 23:44


2013-4-7  P5Q Deluxe

TOP

之前入個隻650,一樣咁垃圾.立即轉手放比人
lycq525 發表於 2014-6-10 23:44


記得同人講唔好買

仇家例外還要好好介紹

TOP

無得換風扇的一體式, 比我都唔會用, 是但壞一樣都要掉

TOP

2013-4-7  P5Q Deluxe
uts 發表於 2014-6-10 23:49


成年前....

TOP

成年前....
CerveloK 發表於 2014-6-10 23:53

係呀,仲記得你好靚仔

TOP