我果d好cheap
9成2手野黎
ivanng213 發表於 2013-11-16 20:16
回復  ivanng213

咪同你差唔多...
FeverMike 發表於 2013-11-16 20:14


唔使爭,兩位都係毒人唔駛本

TOP

絲Mo放底+墊片
面+彈弓收螺絲

TOP

絲Mo放底+墊片
面+彈弓收螺絲
ivanng213 發表於 2013-11-16 20:22



    唔該曬!

TOP

唔使爭,兩位都係毒人唔駛本
wonghoyat 發表於 2013-11-16 20:21
我比人毒就有份

TOP

唔該曬!
wonghoyat 發表於 2013-11-16 20:22
我未用過,只係估

另一set用3件裝
絲Mo底,中用雙面螺絲裝上面
插冷頭,最頂收入牙螺絲

TOP

我未用過,只係估

另一set用3件裝
絲Mo底,中用雙面螺絲裝上面
插冷頭,最頂收入牙螺絲 ...
ivanng213 發表於 2013-11-16 20:26



    嗯.........遲D試下裝果陣先睇下點(都唔知點解佢地連說明書都懶得整

TOP

image.jpg

估計

TOP

估計
ivanng213 發表於 2013-11-16 20:35



    好,唔該曬

TOP

窮學生都咁有錢,ft04+360排
ivanng213 發表於 2013-11-16 19:52


你個富貴學生喺度笑人

TOP

你個富貴學生喺度笑人
fatdumm 發表於 2013-11-16 21:25



    ..........原來果位都係學生..........
    小弟呢D.........窮人,唉~

TOP