http://www.engadget.com/2012/09/ ... ineral-oil-cooling/

好,我都想睇,不過我想版主,尤其是OC lab的看看

TOP

回復 9# FeverMike

聲控是主要的事情。當然,若有措施,如熱交換可做,有人做過

TOP

回復 4# lamech


油是液體,液冷代表了兩者

TOP

TOP

係咪用油浸電腦掘礦會快啲架?
royho 發表於 2013-8-22 21:03


應該係,除非5係
Ps:話時話,掘乜礦先 bit礦

TOP

回復  lamech


油是液體,液冷代表了兩者
polarhei 發表於 2013-8-22 22:47


都話油散係得架,全體師兄都支持你上油,個個都等睇作品

TOP

回復 16# 可愛老坑

好,我準備要同人商議,要拍片

TOP

回復 14# polarhei


   
師兄有冇睇下小弟提供嘅link?

你呢條link或類似嘅片喺呢度有人post過亦好多人睇過,更唔覺有人質疑或否定其可行性,說了點重係“日常應用“&“成本效益“

TOP

回復 18# FeverMike

多謝提醒,但很多人忘記一乾二淨

TOP

回復  polarhei


   
師兄有冇睇下小弟提供嘅link?

你呢條link或類似嘅片喺呢度有人post過亦好多人睇 ...
FeverMike 發表於 22/8/2013 22:57


補充:除非師兄嘅主意唔係將電腦浸入油中,因為此舉不是新聞

如果只係將油用作冷卻劑/導熱媒體注入冷排之中,除非係新化學合乘配方,否則傳統水應該較好,唔好計萬一泄漏

TOP