950? 是否指920 V4?? 要補幾錢?

SO FAR我隻920用左年半都未有事~但近來好似個泵有E聲~類似間蝎性吸唔水個D ...
baby123 發表於 2013-8-16 12:09

no,係新出
http://www.coolaler.com/content. ... ER-H2O-1250-950-650
泵係連埋fan無得拆

TOP

no,係新出

泵係連埋fan無得拆
XABI 發表於 2013-8-16 12:15


無得換FAN如果佢把風扇好嘈咪大6~~ 官網仲未見到E隻.~
佢有無話加幾錢??

TOP

我用920 都唔覺得嘈...我用靜音MODE      長期KEEP 700轉...40度水溫  打機有時上到1500轉有D聲囉... 都唔夠我張gtx 670 FULL LOAD時大聲

950都唔錯...我睇佢介紹新功能之一溫度不同LED燈色顯示也有變化...風扇我睇D近鏡扇葉有改良.   我下星期一打去問代理返左貨未. 應該係第一水貨.

TOP

我用920 都唔覺得嘈...我用靜音MODE      長期KEEP 700轉...40度水溫  打機有時上到1500轉有D聲囉... 都唔 ...
royzer0 發表於 2013-8-16 15:28


有無話要加幾錢? 如果不貴我也拿我舊個BUMP有問題的920去換一換~

TOP

我用620都壞左 我同你差NG多 但我直接SEND EMAIL去廠 話個代理要我加錢 又話三年保養!!!  之後代理CALL 我話650到貨通知我 FREE 一換一換

TOP

http://jumbo-computer.com/pricelist.aspx?id=37

點解佢有現貨,代理無貨=.=

TOP

點解佢有現貨,代理無貨=.=
royzer0 發表於 2013-8-18 14:43



    In stock, but no price

TOP

920 End of life.

950 Replace

TOP

理應無條件換貨

TOP

本帖最後由 bevis1984 於 2013-8-21 18:19 編輯

可打去銷委會問問

TOP