XABI 當前離線
進階會員
950? 是否指920 V4?? 要補幾錢? SO FAR我隻920用左年半都未有事~但近來好似個泵有E聲~類似間蝎性吸唔水個D ... baby123 發表於 2013-8-16 12:09
TOP
baby123 當前離線
初級會員
no,係新出 泵係連埋fan無得拆 XABI 發表於 2013-8-16 12:15
royzer0 當前離線
中級會員
我用920 都唔覺得嘈...我用靜音MODE 長期KEEP 700轉...40度水溫 打機有時上到1500轉有D聲囉... 都唔 ... royzer0 發表於 2013-8-16 15:28
lkcone08 當前離線
點解佢有現貨,代理無貨=.= royzer0 發表於 2013-8-18 14:43
430 當前離線
穿玻璃亦得、得左
bevis1984 當前離線