回復 8# 210843474


    搵佢訂就得啦

TOP

對啊,師兄做定小小功課先,然後找三叔,很方便的

TOP

CPU 冷頭
XSPC RayStorm CPU WaterBlock - INTEL
水箱
EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
散熱冷排
EK-CoolStream RAD XTX (120)

我想問咁樣好唔好
同個泵唔知選邊個好
可唔可以幫幫我

TOP

CPU 冷頭
XSPC RayStorm CPU WaterBlock - INTEL
水箱
EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
散熱冷排
EK- ...
210843474 發表於 2012-9-12 00:00


Ching建議你冷頭用返EK水箱同冷排用Xspc.....

TOP

2千好似唔多夠.....

TOP

可以看看小弟的post,應該超出你的預算小小,不過價錢最好問返三叔,你會幾時上水?

TOP

回復  210843474


    佢係網上店,我一陣PM你
DarkPK 發表於 2012-9-11 22:27


ching 可PM我嗎

TOP

2千好似唔多夠.....
kimlam666 發表於 2012-9-12 00:50



    唔係掛 我都唔係整太多野
2000幾都唔夠

TOP

2000應該得不過你比多少少搵陣D

TOP

深之都新開左間買水冷野,得閒可以去看看

TOP