joejoewong 當前離線
毛毛
中級會員
如果CPU+MB用EK block就可以用ek背版襯返全黑色 用koolance block當然用銀色背版啦 ... majai214 發表於 2012-4-6 02:27
TOP
majai214 當前離線
生活態度
進階會員
不枉我星期三放假都pack好貨上a shop isodummy 發表於 2012-4-6 02:34
個人感覺全銀好有金屬感!都係好正!哈哈 joejoewong 發表於 2012-4-6 02:34
hgcjeffrey 當前離線
我都係鍾意你隻貓多D hgcjeffrey 發表於 2012-4-6 02:39
我都係!我隻貓試過跳入新機箱出唔番尼叫救命.......... 最慘係我咁o岩出左街..... ... joejoewong 發表於 2012-4-6 02:45
咁都得... 我果隻就鐘意成隻企上我個超頻架到, 佢又知到中間MB果到唔行得, 只會行汁邊, 仲識得避開曬D喉 ... majai214 發表於 2012-4-6 02:49
isodummy 當前離線
回復 majai214 我唔係sam哥.... 寶塔易唔易上要睇下係咩款, 如果用我做例子, 有BP既4分厚快 ... isodummy 發表於 2012-4-6 03:03