如果CPU+MB用EK block就可以用ek背版襯返全黑色
用koolance block當然用銀色背版啦 ...
majai214 發表於 2012-4-6 02:27

個人感覺全銀好有金屬感!都係好正!哈哈

TOP

不枉我星期三放假都pack好貨上a shop
isodummy 發表於 2012-4-6 02:34


麻煩曬sam哥
而家差果10粒鎖咀就可裝埋個rad case入面D喉
本來諗住用手上現有既寶塔, 因為係case入面唔洗咁靚
後來發現寶塔比鎖咀難上, 所以都係要訂

TOP

個人感覺全銀好有金屬感!都係好正!哈哈
joejoewong 發表於 2012-4-6 02:34


yes, 最緊要靚仔, 溫度其次

TOP

我都係鍾意你隻貓多D

TOP

我都係鍾意你隻貓多D
hgcjeffrey 發表於 2012-4-6 02:39

我都係!我隻貓試過跳入新機箱出唔番尼叫救命..........
最慘係我咁o岩出左街.....

TOP

我都係鍾意你隻貓多D
hgcjeffrey 發表於 2012-4-6 02:39

佢對電腦都好有興趣的

TOP

我都係!我隻貓試過跳入新機箱出唔番尼叫救命..........
最慘係我咁o岩出左街..... ...
joejoewong 發表於 2012-4-6 02:45


咁都得...
我果隻就鐘意成隻企上我個超頻架到, 佢又知到中間MB果到唔行得, 只會行汁邊, 仲識得避開曬D喉同線

TOP

咁都得...
我果隻就鐘意成隻企上我個超頻架到, 佢又知到中間MB果到唔行得, 只會行汁邊, 仲識得避開曬D喉 ...
majai214 發表於 2012-4-6 02:49

之前冬天用緊570sli玩BF3,隻貓長期o係機箱上面訓覺....冇佢符

TOP

回復 12# majai214


我唔係sam哥....

寶塔易唔易上要睇下係咩款, 如果用我做例子, 有BP既4分厚快擰, BP寶塔, KL寶塔.
經驗係BP寶塔最難上, 因為佢突出黎個長度係最長, 特別係當你要就位(喉好短時), 一邊已經上左咀, 要插條喉入個已經扭好左既BP寶塔時係好難. 而BP 4分厚快擰同KL寶塔因為突出黎個咀短d, 就比較易插喉

TOP

回復  majai214


我唔係sam哥....  

寶塔易唔易上要睇下係咩款, 如果用我做例子, 有BP既4分厚快 ...
isodummy 發表於 2012-4-6 03:03


sorry搞錯左haha
係呀, 我就係用BP寶塔, 因為好多時插左喉又要蚊返出黎CUT短少少, 搞到好煩, 所以要改曬做compression快靚正

TOP