本帖最後由 simplekk 於 2011-12-9 23:14 編輯

個vga水冷BLOCK CHING小心d
CHECK下阻水d橡根夠唔夠粗

TOP

其實如果吾洗d冷排 cpu頭之類的 會點的? 會吾會真係好多垃圾係入邊??

TOP

[quote]訂D野到齊LU,唔講咁多,直接去相


其怪....你試水既水道都有問題...
個水箱係pump後??? 咁樣好耐都排唔到氣同入水都唔順暢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 denden 於 2011-12-10 23:17 編輯

回復 13# kmanso

師兄好眼力,水箱出入位搞錯曬。段故樓主唔會pump出水到水箱掛,點入水?要打爆個水箱先夠水壓

TOP

咁橋師兄你個漏斗同我個一樣,我系大平賣雜貨鋪買

TOP

回復 13# kmanso


    第一次試好多蝦碌鏡頭出現左o.o
結果我係拎起個箱先入得哂水o.o

TOP

最後整理相中
一陣開posto.o

TOP

回復 18# 公子
圖已死

TOP

回復 1# 公子


   師兄......死圖啦....

TOP