提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

extreme mode時風扇大風嗎?

TOP

extreme mode時風扇大風嗎?
kcthomlau 發表於 2012-5-25 03:46


好嘈, 好難接受.....!!

TOP

Thanks~ 師兄有心有力REPORT! 好有參考價值~

其實呢類型一體式水冷真係幾好用, 由其是俾我地D會自己裝機既機佬, 耐唔耐開機箱清潔會發現CPU, 底板位唔會"癡晒塵"清楚方便. 值得推薦!!

TOP

支持開箱文!
等緊Antec出240冷排

TOP

多謝師兄詳細又易睇報告

TOP

真係估唔到 一個小小120厚排
可以壓倒超5G 2600K
等我介紹比朋友先
叫佢丟佐3個480排12把GT1850先

TOP

真係估唔到 一個小小120厚排
可以壓倒超5G 2600K
等我介紹比朋友先
叫佢丟佐3個480排12把GT1850先 ...
yaocc0456 發表於 2012-5-25 21:56


我直接用雪種幫你搞好過啦
不過出水燒左野唔包

TOP

回復 18# melody20541

最衰屋企唔係淡水衝厠
駁喉去電腦做散熱
好過買一大堆水冷野

TOP

回復  melody20541

最衰屋企唔係淡水衝厠
駁喉去電腦做散熱
好過買一大堆水冷野 ...
yaocc0456 發表於 2012-5-25 23:17


洗咩姐 你屋企一定有冷氣
我幫你搞

TOP