師兄個答案最專業
simplekk 發表於 2011-6-24 14:30



原來真係半徑
我係wiki揾佢寫diameter
但係點計都多左一倍=_=

TOP

哦~~1/4係講半徑~唔係直徑~我明了~~謝~

TOP

内1/2,外11/16 水冷  , 即係幾多分 tube ?

TOP

回復 13# CorsairX
內壁=12mm,外壁=16.5mm
姐係4分內壁,5.5分外壁...

TOP

回復  CorsairX
內壁=12mm,外壁=16.5mm
姐係4分內壁,5.5分外壁...
sapphire4890 發表於 2011-6-27 15:08



    -o- 我明la, 1/4 係2分, 3/8 係2分, 1/2係 4 分....

TOP

-o- 我明la, 1/4 係2分, 3/8 係2分, 1/2係 4 分....
CorsairX 發表於 2011-6-27 16:16


1/4 =2/8=2分, 3/8 =3分, 1/2=4/8= 4 分
ID,OD一樣分法

TOP

回復 15# CorsairX
嗯,你買寶塔就係量度水管內壁,再睇寶塔既外壁去決定...建議寶塔大1~2mm好D,最好D喉有彈性,硬管唔建議用

TOP

咁我又多口一問
排個位當佢要G1/4  個鎖咀/喉咀 唔理咩咀 博落隻排要G1/4
咁粒咀博喉又係另一樣野 係睇粒咀又要咩SIZE 而定黎買 OR 都係
要G1/4 既咀黎插?

TOP

本帖最後由 Summer 於 2011-7-1 09:38 編輯
咁我又多口一問
排個位當佢要G1/4  個鎖咀/喉咀 唔理咩咀 博落隻排要G1/4
咁粒咀博喉又係另一樣野 係睇 ...
chanyikcheung 發表於 2011-7-1 09:10


G1/4係鏍絲頭個面既size,G1/4牙有d人叫2分牙,通常都係G1/4或G3/8,咀係連去水管的,一般2分到4分

TOP

回復 19# Summer


    Yes 咁我諗既方向冇錯!!!!

TOP