ds9flo 當前離線
Banned
TOP
georgelam0 當前離線
中級會員
02chupet 當前離線
初級會員
ching可以post溫度比較下嘛~~ aoiaoiaoi 發表於 2011-5-30 23:19
同我諗法一樣... 一入O黎第一眼... 嘩... 好高呀... genwch 發表於 2011-5-30 23:39
Larkooler VCG-30S 顯卡水冷頭 邊度買? mrrrwhat 發表於 2011-6-1 09:52
Not good for air ventilation ds9flo 發表於 2011-6-1 13:14
支水冷液可以運黎香港? georgelam0 發表於 2011-6-1 13:45
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
A Shop $1250(不包含水冷液) 02chupet 發表於 26/5/2011 17:17
2.4c 當前離線
進階會員
呢位人兄...你套野唔係在我處買架喎 A君 發表於 2011-6-1 14:40