原本諗住用乜o野泵?

TOP

原本諗住用乜o野泵?
K_C_ 發表於 2010-8-13 12:45



DDC
諗諗下... 去搵人土製過舊膠,或者老笠個不鏽鋼水箱返黎先

TOP

DDC
諗諗下... 去搵人土製過舊膠,或者老笠個不鏽鋼水箱返黎先
Alastor! 發表於 2010-8-13 12:47


DDC易搞啦..... Linke有呢個喎,唔o岩用咩?

TOP

DDC易搞啦..... Linke有呢個喎,唔o岩用咩?
K_C_ 發表於 2010-8-13 12:51


外觀design 上唔啱,諗住掛起兩個水箱,兩個泵放下層,有一條路度好晒上左,用呢個要再搞過晒

TOP

哈~ 諗掂,機頂120 排拿走換aquatub

當年千方百計想用但唔啱位,而家偏偏因為部機少左野可以空多個五寸bay出黎而用到... 真吹漲

TOP

睇黎冇得訂ek ,灰左


option 1: 拿返隻koolance 一体ddc 5.5寸bay 出黎用
option 2: 索性唔上
option  ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 12:32

有現成0係手1就option1啦

TOP

哈~ 諗掂,機頂120 排拿走換aquatub

當年千方百計想用但唔啱位,而家偏偏因為部機少左野可以空多個五寸bay ...
Alastor! 發表於 2010-8-13 13:25

叫朋友幫手做隻出黎

TOP

有現成0係手1就option1啦
majai214 發表於 2010-8-13 13:41


有現成,只係想吊個水箱出黎靚d,anyway 今晚老笠隻不鏽鋼返黎睇下點先..

TOP

回復  Alastor!

唔奇o丫~~~~



所以我以後都冇再買有Acrylic部份o既parts. ...
K_C_ 發表於 2010-8-13 09:19


kc 咁我屋企果隻水樽係唔係架?  我都怕流水

TOP

kc 咁我屋企果隻水樽係唔係架?  我都怕流水
computerman2 發表於 2010-8-13 20:14

水樽長期有水係到唔怕掛
樓主隻樽可能長期放係到好干...干到裂左

TOP