回復 165# royho
蒸餾水要考慮埋防菌同防鏽蝕
感覺麻煩不少

TOP

師兄會用什麼風扇打排?(因太厚了)
raymond1688 發表於 2013-6-25 17:33


我用1850抽風應該可以

TOP

回復  hangck
睇來是平過US$114.95
睇來之後買野可以拜託3叔呀
ok041094 發表於 2013-6-25 17:31


問題係最緊要快&有貨

TOP

問題係最緊要快&有貨
hangck 發表於 25/6/2013 17:41



   

好多時都只係心急收貨,收左就擺一排先上

TOP

好多時都只係心急收貨,收左就擺一排先上
FeverMike 發表於 2013-6-25 18:27


依個問題
返而不停咁加嘢
越加越多先開工

TOP

好多時都只係心急收貨,收左就擺一排先上
FeverMike 發表於 2013-6-25 18:27



要擇日開光, 戒色三日先上.

TOP

要擇日開光, 戒色三日先上.
royho 發表於 25/6/2013 18:36



   

有D師兄話要裝香,否則容易漏水

TOP

回復 176# royho

點止禁簡單牙,重要機箱四角放生果上香拜一拜

TOP

有D師兄話要裝香,否則容易漏水
FeverMike 發表於 2013-6-25 18:41



    裝香容易, 戒色困難.

TOP

回復  royho

點止禁簡單牙,重要機箱四角放生果上香拜一拜
可愛老坑 發表於 25/6/2013 18:41


一講裝香即蒲頭

TOP