ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
TOP
hangck 當前離線
師兄會用什麼風扇打排?(因太厚了) raymond1688 發表於 2013-6-25 17:33
回復 hangck 睇來是平過US$114.95 睇來之後買野可以拜託3叔呀 ok041094 發表於 2013-6-25 17:31
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
問題係最緊要快&有貨 hangck 發表於 25/6/2013 17:41
好多時都只係心急收貨,收左就擺一排先上 FeverMike 發表於 2013-6-25 18:27
royho 當前離線
特級會員
要擇日開光, 戒色三日先上. royho 發表於 25/6/2013 18:36
可愛老坑 當前離線
有D師兄話要裝香,否則容易漏水 FeverMike 發表於 2013-6-25 18:41
回復 royho 點止禁簡單牙,重要機箱四角放生果上香拜一拜 可愛老坑 發表於 25/6/2013 18:41