ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
TOP
raymond1688 當前離線
lamech 當前離線
royho 當前離線
特級會員
回復 royho 其實用水冷液是不是不需要用到SILVER COIL吧... ok041094 發表於 2013-6-25 17:19
hangck 當前離線
師兄ALPHACOOL OCOOL MONSTA 360 86MM幾錢呀? 不是一般機箱可放得下呀 raymond1688 發表於 2013-6-25 17:23
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
回復 royho 下次你又預埋我囉 我都重有啲嘢想買 lamech 發表於 25/6/2013 17:23
回復 royho 下次你又預埋我囉 我都重有啲嘢想買 lamech 發表於 2013-6-25 17:23
價錢唔方便講啦你問下3叔 真係一般箱好難放 hangck 發表於 2013-6-25 17:29