回復 159# cleverandy
純水只要一有點雜質就會通電了....
只是用清水...就算浸到張貼紙都唔會太明顯而言...

TOP

回復 160# FeverMike

貴定平啊,我唔知價

TOP

回復 158# FeverMike

喺架咩?~開頭仲諗住買晒一個牌子算~

TOP

本帖最後由 fatdumm 於 2013-6-12 16:14 編輯

琴晚度過...上左ATX板個排只可以放30MM....激死~

講緊個頂...

點搞好呢~

TOP

回復 164# fatdumm


    所以要用BLACKICE.. 那個是30mm厚

TOP

回復 165# samtch

如果冷排裝機底會唔會好肉酸[code][/code]

TOP

回復  samtch

如果冷排裝機底會唔會好肉酸[code][/code]
fatdumm 發表於 2013-6-12 17:05


唔好計個排放個位置肉唔肉酸先
返而你要諗個箱放幾多隻排
水喉點走PUMP放咩位
第時仲有咩水冷嘢要行
一次過諗好晒最好
如你有工具改埋箱更加好
(頂改用420或360排)
最後所以之前叫你諗下820箱唔駛比D排限死咗嚟玩水

TOP

回復  fatdumm


    所以要用BLACKICE.. 那個是30mm厚
samtch 發表於 2013-6-12 17:03


三叔,black ice 有冇280mm牙

TOP

回復 168# 可愛老坑


    有

TOP

回復 167# hangck

唔該師兄

TOP