原來K記出左隻暴力排.....
FeverMike 發表於 2013-11-12 01:11



size好slim,  i like!

TOP

回復 1611# royho


   
好蝦人用嘅spec

TOP

回復  royho


   
好蝦人用嘅spec
FeverMike 發表於 2013-11-12 12:31



    但個TANK真係好SLIM, 唯FPI好高

TOP

回復 1613# royho


   
斷估要push + pull先可以同佢交朋友

冇位多裝冷排但容許到104厚case合用

TOP

回復  royho


   
斷估要push + pull先可以同佢交朋友

冇位多裝冷排但容許到104厚case合用 ...
FeverMike 發表於 2013-11-12 12:53


咁高FPI要多轉既扇先夠做~?

TOP

本帖最後由 ccw112 於 2013-11-23 23:09 編輯

有想請教咁多位C兄,依家我用緊一隻D5泵(Swiftech MCP655)推個CPU同360原排,但係我想2張顯卡都想上水,加唔加多個240排好?心大心細中

TOP

回復 1616# ccw112

TOP

有想請教咁多位C兄,依家我用緊一隻D5泵(Swiftech MCP655)推個CPU同360原排,但係我想2張顯卡都想上水,加唔加 ...
ccw112 發表於 2013-11-23 23:04



    Dual pump+加排啦

TOP

回復 1616# ccw112


    加

TOP

已訂多個排

TOP