royho 當前離線
特級會員
原來K記出左隻暴力排..... FeverMike 發表於 2013-11-12 01:11
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
回復 royho 好蝦人用嘅spec FeverMike 發表於 2013-11-12 12:31
fatdumm 當前離線
回復 royho 斷估要push + pull先可以同佢交朋友 冇位多裝冷排但容許到104厚case合用 ... FeverMike 發表於 2013-11-12 12:53
ccw112 當前離線
中級會員
gogogomp5 當前離線
wonghoyat 當前離線
Alex
有想請教咁多位C兄,依家我用緊一隻D5泵(Swiftech MCP655)推個CPU同360原排,但係我想2張顯卡都想上水,加唔加 ... ccw112 發表於 2013-11-23 23:04
kimlam666 當前離線