Ching有冇相update?

TOP

http://koolance.com/index.php?ro ... amp;product_id=2122

想問有冇ching知道香港邊度有得買尼塊野??

TOP

嘩~!好多正POST睇~!

TOP

TOP

原來K記出左隻暴力排.....
FeverMike 發表於 2013-11-12 01:11


30FPI...黑哥快D入隻玩下

TOP

30FPI...黑哥快D入隻玩下
fatdumm 發表於 12/11/2013 02:30



   

我儲夠排喇, 同埋佢用12cm fan...

TOP

我儲夠排喇, 同埋佢用12cm fan...
FeverMike 發表於 2013-11-12 08:20



    你要用14cm嘛

TOP

回復 1607# raymond1688


    d600也被逼用上12cm, 但裝飾/輔助為主

TOP

回復  raymond1688


    d600也被逼用上12cm, 但裝飾/輔助為主
FeverMike 發表於 2013-11-12 09:18



     機頂?

TOP

超耐冇入黎水冷區,近排入返黎,見好多師兄用硬管
其實d硬管用咩頭駁?睇落唔似軟管扭果隻

TOP