本帖最後由 kimball 於 2013-2-8 04:45 編輯
hi水冷區既師兄們,好耐無見
小弟出左黎社會做野一段時間
有左經濟能力
想玩勁d水冷
初步諗住買就黎出既Corsair 900D
另外XSPC AX480係咪勁過小弟現有隻Black-ICE GTX480?
12cm FAN係咪用白色鏞刀2150RPM個隻最好?
(初步心目中會放3隻480+1隻360厚冷排)
最後CPU水冷頭:EK-Supremacy CPU Water Block - Full Nickel 呢隻係咪現時最強?
會行n咁多隻D5 pump |