回復 1550# btf_bb

原本你係全球第一個,點知原來佢先係

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kimball 於 2013-2-8 04:45 編輯

hi水冷區既師兄們,好耐無見
小弟出左黎社會做野一段時間
有左經濟能力
想玩勁d水冷
初步諗住買就黎出既Corsair 900D
另外XSPC AX480係咪勁過小弟現有隻Black-ICE GTX480?
12cm FAN係咪用白色鏞刀2150RPM個隻最好?
(初步心目中會放3隻480+1隻360厚冷排)
最後CPU水冷頭:EK-Supremacy CPU Water Block - Full Nickel 呢隻係咪現時最強?
會行n咁多隻D5 pump

TOP

回復 1553# kimball


    其待師兄大作

TOP

hi水冷區既師兄們,好耐無見
小弟出左黎社會做野一段時間
有左經濟能力
想玩勁d水冷
初步諗住買就黎出既Cor ...
kimball 發表於 2013-2-8 01:59


小弟都係剛剛玩, CPU block 之前都有search過D review, 所以選Koolance 380i
http://www.xtremerigs.net/review ... p/koolance-cpu-380/

TOP

有冇CHING多咗隻240排
Blackice GTS XF對角XSPC EX 對角或6個出入水冷排

TOP

請問水箱多啲水會唔會對降溫有幫助?

TOP

http://www.frozencpu.com/product ... tml?tl=g30c87#blank
師兄呢隻顯卡水冷好唔好?

TOP

回復 1557# lamech


   
理論上應該係,但唔係十零廿ml之差(我估)

TOP

師兄呢隻顯卡水冷好唔好?
ccw112 發表於 29/3/2013 18:01



   
呢個牌子係hk大路D,我自己認為揀水冷頭合眼緣就ok

TOP