the new QDC
HKDMC 發表於 2013-1-27 12:46



    師兄有打算入幾套?

TOP

回復 1516# FeverMike


    好明顯係吹出黎嘅風啦
不過係個口度

TOP

回復  FeverMike


    好明顯係吹出黎嘅風啦
不過係個口度
kimlam666 發表於 27/1/2013 18:27



錯晒,好明顯係液溫,係吹出黎嘅水

TOP

師兄有打算入幾套?
raymond1688 發表於 27/1/2013 15:12



    佢10對起錶

TOP

佢10對起錶
FeverMike 發表於 2013-1-27 22:14



    比我想像多呀

TOP

回復 1523# FeverMike

呢個水冷玩家交流/討論區 = 水冷區CHING既水區

TOP

回復  FeverMike

呢個水冷玩家交流/討論區 = 水冷區CHING既水區
kimlam666 發表於 28/1/2013 01:14




你都係一分子吖

TOP

比我想像多呀
raymond1688 發表於 2013-1-27 22:39


莫非係一轉手賺幾倍個隻
係既我都有興趣撘單一套
留來保值下

TOP

回復 1527# FeverMike


    我想試下玩不鏽鋼喉,下次要叫埋DIY大師出來食飯問佢意見

TOP

回復  FeverMike


    我想試下玩不鏽鋼喉,下次要叫埋DIY大師出來食飯問佢意見 ...
kimlam666 發表於 28/1/2013 18:23



你冇搵錯人

TOP