回復 1487# HKDMC
之係仲有part2啦

TOP

貼D  Carbon Fiber又出一堆   

真係好野




TOP

士巴拿鎖咀

TOP

回復 1493# yaocc0456

回復 1492# HKDMC

不如介紹下有咩一體式好用, 等我可以學下野, thanks!!

TOP

回復 1494# FeverMike


    黑人師兄下面一大堆一體化帖
天氣得10幾度一體化當然得
原廠散熱都頂到 一到夏天分分鐘仲衰過風冷
你見生產商係秋天先推一體化就知

TOP

回復  FeverMike


    黑人師兄下面一大堆一體化帖
天氣得10幾度一體化當然得
原廠散熱都頂到 一到夏天分 ...
yaocc0456 發表於 9/1/2013 22:52


就係一大堆所以唔知邊個

TOP

就係一大堆所以唔知邊個
FeverMike 發表於 2013-1-9 22:58



   大Ching 一體你又啱用? @@

TOP

大Ching 一體你又啱用? @@
chris05 發表於 10/1/2013 00:36



志在學下野咋, 師傅

TOP

志在學下野咋, 師傅
FeverMike 發表於 2013-1-10 00:59



    大Ching又玩我la,不過呢排換左隻h80i用落唔錯@@

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP