qkuser 當前離線
進階會員
TOP
tuyylihk 當前離線
~cooler~ 當前離線
中級會員
RMA完H100i 返黎變左H100i v2 不過當初比個tracking no超奇怪...成個車牌咁 結果今日送到附埋個入境單 真 ... tuyylihk 發表於 2016-2-3 19:53
h100i v2 好用嗎? 佢同h100igtx 邊個好? Thx ~cooler~ 發表於 2016-2-4 00:40