之前都有隻consair 用左幾個月就賣左,換了用antec , 用左兩年都無乜事. consair 原來咁恐佈..

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2016-2-3 19:55 編輯

RMA完H100i
返黎變左H100i v2

不過當初比個tracking no超奇怪...成個車牌咁
1602021724e68be052e1631706.jpg
結果今日送到附埋個入境單
真係車牌黎
9RvpVVH.jpg

送件野去台灣結果返黎係大陸送件新貨落黎

TOP

RMA完H100i
返黎變左H100i v2

不過當初比個tracking no超奇怪...成個車牌咁

結果今日送到附埋個入境單
真 ...
tuyylihk 發表於 2016-2-3 19:53


h100i  v2 好用嗎?

佢同h100igtx 邊個好?

Thx

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2016-2-4 09:10 編輯
h100i  v2 好用嗎?

佢同h100igtx 邊個好?

Thx
~cooler~ 發表於 2016-2-4 00:40

未得閒裝住...

聽講其實係H100i GTX rebrand
好似只係線同喉位有少少分別

不過好似上個禮拜先開賣
而家都冇乜報告所以實際我都確定唔到

但就肯定同我舊既H100i好大分別:xd:

TOP