咁耐冇上黎mp3兄又有新作, 仲未有成品既? 就黎2013喇wor

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

國王的新衣有段古

TOP

回復 143# yaocc0456

你兩條友仔係咪想打PAT PAT呀!小心D個菊花!

TOP

回復 141# majai214


    馬仔兄好耐唔見!太座的新衣8月頭已經做好,服役在都差不多三個月,只係某一些原因唔上POST住,而這幾個月已完成了好幾件作品,包括我自用的超貧架,個超貧架你見到一定會好鍾意,雖然個架冇認真設計同製作,但做咗出黎又幾OK喎,算係DIY最後作品都可以算合格!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  majai214


    馬仔兄好耐唔見!太座的新衣8月頭已經做好,服役在都差不多三個月,只係某一些 ...
gogogomp5 發表於 29/10/2012 19:40



最後嘅作品?點可以合格就算?!唔收貨

TOP

回復  majai214


    馬仔兄好耐唔見!太座的新衣8月頭已經做好,服役在都差不多三個月,只係某一些 ...
gogogomp5 發表於 2012-10-29 19:40


快D post出黎啦~等大家開下眼界

原來你都有掟下飛鏢wor~

TOP

請問你個 MOS block 既結構係點
點都諗唔明只用鑽,積梳,磨機,銼
點做到全紅銅既 MOS block ,仲有 CPU/GPU  block ...
真係5體投地

TOP

型到爆

TOP