所以宜家用風冷好過用水冷...反正我唔超頻應該冇大問題

TOP

新買返來既水冷洗唔洗上網登記保養??
D盒無寫,就唔洗上網搞?

TOP

⋯⋯⋯點搞⋯⋯⋯⋯

TOP

真係人間慘事....我之前都係用一體水, 不過怕危險轉番風冷, 冇後悔...安全第一

TOP

有得claim返錢
有時間的話 其實都唔錯

TOP

有得claim返錢
有時間的話 其實都唔錯
wayneeee 發表於 2016-1-12 21:40


係咪一定有得claim?

TOP

係咪一定有得claim?
TOM910 發表於 2016-1-12 23:12



    我都想知,如果係保養期內漏水包賠
我又唔怕用bo,用到過保就成隻掉左佢,買過隻新
費事害人

TOP

慘到一個點
好采有得claim
不過都食咗兩個月

TOP

新買返來既水冷洗唔洗上網登記保養??
D盒無寫,就唔洗上網搞?
ethan65 發表於 2016-1-3 16:05

代理可能要,但RMA唔駛
RMA直接問你要單
手寫單都得

尋日岩岩寄左個H100i返台灣...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP