如果喺要唔晒分張比我...假若我仲未跳海的話~
fatdumm 發表於 2014-1-19 01:20


你對我禁好,,預你一份又点話

TOP

你對我禁好,,預你一份又点話
可愛老坑 發表於 2014-1-19 01:39


可能到時要搵西瓜搵我~

TOP

希望今次八仟夠找,要睇Roy兄点對我
可愛老坑 發表於 2014-1-19 01:15


製造輿論壓力, 老坑道行好高.

TOP

希望今次八仟夠找,要睇Roy兄点對我
可愛老坑 發表於 2014-1-19 01:15


希望啲錢夠買一張MAXWELL

TOP

希望啲錢夠買一張MAXWELL
royho 發表於 2014-1-19 03:19


貼少少過眼雲煙,對你只係冰山一角啫

TOP

回復 123# royho

其實喺老坑叫我咁做架

TOP

貼少少過眼雲煙,對你只係冰山一角啫
可愛老坑 發表於 2014-1-19 03:46


之前叫你入729你又唔跟,而家買幾多張TITAN都得

TOP

之前叫你入729你又唔跟,而家買幾多張TITAN都得
royho 發表於 2014-1-19 14:31


我好窮架,冇$買全新 ,所以只好等d好師兄割愛以及平讓比我先得

TOP

之前叫你入729你又唔跟,而家買幾多張TITAN都得
royho 發表於 2014-1-19 14:31
咁而家應該買乜好? ^^

TOP

咁而家應該買乜好? ^^
chris05 發表於 2014-1-19 19:13


而家暫時無啦,我買個啲收哂割,要再溫書先得

TOP