我個仔未夠8歲,等過兩年先,到時可能唔興用PC啦
felixku 發表於 14/7/2012 16:31



而家都已經唔興PC啦 = ="

TOP

就係唔知教乜,你又唔出新毒品,出左咪教左lor
btf_bb 發表於 2012-7-14 16:55


呢排大病,咳咗成個月都唔好,叫醫生開啲勁野點知藥物過敏,真係做咩都無心機..

啱啱食咗藥,訓先,下次先吹..

TOP

而家都已經唔興PC啦 = ="
FeverMike 發表於 2012-7-14 17:05


所以我無買IPAD俾佢...唔係到時又少部機俾我上水

TOP

所以我無買IPAD俾佢...唔係到時又少部機俾我上水
felixku 發表於 14/7/2012 17:10



都話左你毒!!  再生可以更多機比你上水

我從來都唔鍾意pad/tab/nb, 出街要用最輕盈方便嘅smart phone,返歸要用最重型高效嘅PC

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1062# felixku


All care

TOP

好在我同個仔玩d game 要用pc先正
btf_bb 發表於 14/7/2012 17:20



倒數2天就可以"衝出去",而家果部比個仔,你可以由0開始  

TOP

打巴淘點冇得買

TOP

回復 1068# yaocc0456


你有辦法嘅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP