聽落咁好 想去買返隻CORSAIR玩下

TOP

回覆  lio

跟USD計價
samng1982 發表於 2015-12-18 12:07



    你會錯意啦,佢係賠單上面個價定係而家個市價?電腦野幾個月價錢已經好唔同

TOP

回覆 89# samng1982


How to contact cosair, by email or HK 代理 , thx

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Just checked my old H100 膠沒裂 , 膠頭 and other still in very good condition.

TOP

我個 H110i 接位無事
睇你地啲相似乎 H110i 唔係用同一隻膠?

TOP

佢5年後先倍咪死得~~~
胭脂 發表於 2015-12-19 18:39

好易整死啲一體式水冷姐嘛
你一日開夠10幾個鐘,再加多幾十把機箱暴力扇瘋狂吹,就算係純鈦都氧化到腸穿肚爛
所以漏水呢啲野好因人而異......

TOP

回覆  samng1982


How to contact cosair, by email or HK 代理 , thx
cmsjkung 發表於 2015-12-19 17:44


透過香港代理幫本人同Corsair跟進事件

TOP

透過香港代理幫本人同Corsair跟進事件
samng1982 發表於 2015-12-20 00:49



    介唔介意逐件講賠幾錢

TOP

回覆 98# samng1982


其實過左保養我古沒得陪, 所以都係小心D.

TOP