本帖最後由 rickycheng78 於 2015-9-3 14:06 編輯
同一個台同一個節目香港版本4:3
又或者叫,加了左右黑邊?
KAgaMi 發表於 2015-9-3 12:56 PM 
我就係明明記得新聞30分一早16:9左
當然包括而家聯播中的新聞大時段 (白天版)..
可能因為香港新聞片廣告+版權問題吧...所以分開左播放來源/控制
CCTV-13廣告也不少
(頭先LIVE 就冇廣告問題..)
P.S 冇留意新聞聯播係咪16:9,但中國新聞聯播睇過係未轉,LOGO都用4:3內版本
--
最後足本重播就轉返16:9...不過ATV又再一次犯左頭先播左2個鐘先發現的錯誤 |