本帖最後由 iREC 於 2015-9-3 11:27 編輯
呢D 大SHOW CCTV冇16:9點得
各省市台都會直接轉播CCTV
rickycheng78 發表於 2015-9-3 09:58


諗下六年前嘅十月一日……
不過技術上舊大樓係做得到,但如果要回帶重溫就冇 16:9

TOP

本帖最後由 rickycheng78 於 2015-9-3 14:02 編輯
諗下六年前嘅十月一日……
不過技術上舊大樓係做得到,但如果要回帶重溫就冇 4:3 ...
iREC 發表於 2015-9-3 10:04 AM

今日至少回帶2次

TOP

本帖最後由 KAgaMi 於 2015-9-3 12:57 編輯


同一個台同一個節目香港版本4:3
又或者叫,加了左右黑邊?

TOP

本帖最後由 rickycheng78 於 2015-9-3 14:06 編輯
同一個台同一個節目香港版本4:3
又或者叫,加了左右黑邊?
KAgaMi 發表於 2015-9-3 12:56 PM

我就係明明記得新聞30分一早16:9左
當然包括而家聯播中的新聞大時段 (白天版)..

可能因為香港新聞片廣告+版權問題吧...所以分開左播放來源/控制
CCTV-13廣告也不少
(頭先LIVE 就冇廣告問題..)

P.S 冇留意新聞聯播係咪16:9,但中國新聞聯播睇過係未轉,LOGO都用4:3內版本
--
最後足本重播就轉返16:9...不過ATV又再一次犯左頭先播左2個鐘先發現的錯誤

TOP

黑bar轉左㚥耐(包括自家台)

朝聞天下廠景都係 4:3
冇留意平時係咪..但今朝CHECK 過CCTV-1 HD係 4:3

真16 ...
rickycheng78 發表於 2015-8-31 13:28

證明我好耐無睇
今日難得唔係因為拖糧上水果C1
我一直以為係翻炒…

TOP

證明我好耐無睇
今日難得唔係因為拖糧上水果C1
我一直以為係翻炒… ...
tvlhd 發表於 2015-9-5 11:57 AM

但都播完了
----
似乎15台真係因為香港版新聞片廣告+版權問題(天氣預告+節目中途廣告)
所以,目前所有新聞節目得新聞聯播*廠景係16:9
而CCTV1-HD 大部分新聞節目16:9廠景

* 新聞聯播冇任何廣告+版權問題

TOP

但都播完了
----
似乎15台真係因為香港版新聞片廣告+版權問題(天氣預告+節目中途廣告)
所以,目前 ...
rickycheng78 發表於 2015-9-5 19:06


幾年前睇到過一個 PDF 寫因為廣告同埋版權,15 新聞節目需要把訊號送到另外一個專門嘅廠播出街,係咪嗰個負責出街嘅廠冇 16:9?

TOP

幾年前睇到過一個 PDF 寫因為廣告同埋版權,15 新聞節目需要把訊號送到另外一個專門嘅廠播出街,係咪嗰個 ...
iREC 發表於 2015-9-5 22:42


    呢啲野要CCTV嘅員工先答到你:redface:
阿爺為咗呢個香港版可以去到幾盡:titter:

TOP

阿爺為咗呢個香港版可以去到幾盡 ...
tvlhd 發表於 2015-9-6 08:03 AM

佢而家為左避免電視劇兩集之間的廣告(宣傳片)LOOP 15分鐘,特登令到劇集100% 不同步(即使兩地是播同一個電視劇)

新聞就更加大版權/廣告問題...所以2012試過直接改播CCTV4新聞避開奧運片版權xd:

TOP

證明我好耐無睇
今日難得唔係因為拖糧上水果C1
我一直以為係翻炒… ...
tvlhd 發表於 2015-9-5 11:57 AM

連時事縱橫都翻炒...主持都過左TVB了

TOP