這2個賣家也是由lmclmc222正面評價的
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 540&u=%3Aoko540
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 8&u=%3At8862338
應該係同一口個人
有個買asus nb既買家疑似中左招
大家便宜莫貪

TOP

原帖由 god123456 於 2008-11-6 22:41 發表
這2個賣家也是由lmclmc222正面評價的
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 540&u=%3Aoko540
http://hk.user.auctions.yahoo.co ... 8&u=%3At8862338
應 ...


真係Q唔怕舊!
只要有人受!!!!
聽見都怕怕!!!

TOP

原帖由 god123456 於 2008-11-6 22:41 發表
這2個賣家也是由lmclmc222正面評價的
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/rating?userID=oko540&u=%3Aoko540
http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/rating?userID=t8862338&u=%3At8862338
應 ...


終於有人中招啦,Yahoo 今次水洗都唔清,
當初同佢講有騙子出現,死話唔係,
垃圾 Yahoo .... 下刪一百字 .....

TOP

原帖由 hkmodel2000 於 6-11-2008 23:31 發表

終於有人中招啦,Yahoo 今次水洗都唔清,
當初同佢講有騙子出現,死話唔係,
垃圾 Yahoo .... 下刪一百字 .....


我建議將呢篇野post 去各大forum, 報章

TOP

睇黎出事的唔止一人,大家睇下以下的問與答:

問題 21 : andyluk0***** (5) : 現在去入錢, 大約什麼時候會收到
答案 21 : oko540 (0) : 等下會查  查到後明天爲你寄貨

問題 22 : andyluk0***** (5) : 我已入了錢, 請看email及確認, 如貨品無問題, 我會再買多一部
答案 22 : OK

問題 26 : andyluk0***** (5) : 昨天我忘了給你聯絡電話, 現在補回給你 ,因私隱問題, 請查看email. 請問你是否今天寄出貨品, 寄出後可否給我速遞號碼, Thanks
答案 26 : OK

問題 27 : andyluk0***** (5) : 只是OK??? 能否回答更多嗎? 如已收到錢, 貨正寄出或已寄出等等, 如有寄貨貨號供查詢就最好
答案 27 : oko540 (0) : 有收到錢  下午寄出

http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... p;u=:oko540&tp=

TOP

好明顯係假啦, 4gb ram...... Atom ONLY support 2GB...... 等我又同佢玩下先

TOP

原帖由 cuckoo 於 7-11-2008 00:12 發表
好明顯係假啦, 4gb ram...... Atom ONLY support 2GB...... 等我又同佢玩下先


不如問佢可唔可以加到8G Ram, 換做Atom 64bit,
見佢問乜都話Yes, 可以, 有

TOP

投訴Yahoo係冇用的,Yahoo拍賣網頁右上角有個叫「違法行為」的link,
裡面有個叫「拍賣違規記分制度」,我曾經投訴過很多次違規賣家,
但原來只是有名無實得個樣嚇吓人,違規賣家繼續違規,我投降了。

[ 本帖最後由 revivemak 於 2008-11-7 01:12 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 revivemak 於 2008-11-7 01:10 發表
投訴Yahoo係冇用的,Yahoo拍賣網頁右上角有個叫「違法行為」的link,
裡面有個叫「拍賣違規記分制度」,我曾經投訴過很多次違規賣家,
但原來只是有名無實得個樣嚇吓人,違規賣家繼續違規,我投降了。

XD...yahoo 理果d投訴只會係直接同佢收入有關o既野佢先會理...
[例如;賣果位有字眼暗示人唔好落bid,或1個post賣幾件野果d投訴...佢地1日內就會理,最快試過幾十min 就會理....-,- ,實行玩賤格到「文字獄」昆刊登費太法]....

可見呢間公司做o既野幾乎只為自己果小利著想,對於「交易、拍賣質素」呢樣野,佢地跟本唔會放在眼內的....

TOP