本帖最後由 evec 於 2012-10-11 14:10 編輯
文書用途,就係OSX個OFFICE 2011 都已經唔掂。
打從10.5 後 OSX已經退步,唔明好地地仲咪要為賣機而改個OSX變IOS,WIN7穩定性各方面更好。
(WIN7 64BIT 處理大容量記憶體分配已經比這二代OSX好)
MBA 或者MAC機內部用料已經差了很多,耐用度無優勢,MBA 內部D料CHEAP過同價ULTRABOOK。(如AUSU同一價錢已經有IPS顯示)
專業用途OSX都唔想做,以前設計或音頻應用多因為OSX穩定,
但近年OSX娛樂化,PHOTOSHOP等軟件WIN版比OSX已經更穩定更好。
MAC機連LOGIC PRO 都唔想UPDATE更新。
MBA用來做SECOND NB 無問題,又或者公司分配都無問題(做唔到賴MAC )。
但如果只有一部機,有D野就係無WIN做唔到。
用OSX唔該要接受:如
看DOWNLOAD 的1080P片好多問題
有些網頁入不到
玩不到遊戲
OFFICE 排版會錯
中文支援不夠.....
唔好想住拿MAC裝WIN7,MAC機BC裝WIN7太多問題又要買多個LICENCE,APPLE點會想你用WIN7。
OSX每UPGRADE一代都有HARDWARE或者SOFTWARE有問題,而且對較舊的電腦支援唔多,只要你部機的型號係APPLE STORE落架,你升多一二代(而家OSX每一年左右已經升0.1)就會發現機器好多問題,如無線網絡連線速度減慢,因為要迫你買新電腦。
唔好講OSX咪野UNIX技術,OSX對比一部做得好的LINUX,後者效能速度穩定性比OSX有過之而無不及。 |