我都覺得唔需要禁講

TOP

佢都只係問下有無分期...你地個個就串人地=.=

TOP

街邊好似無, 我fd 買 s10 比EPS

TOP

我都想買呢.

TOP

有得分期
俾多5% 定 7% charge
我尋日買連eps 都唔收

[ 本帖最後由 ngo37 於 2008-12-8 10:15 編輯 ]

TOP